Pracovní doba sekretariátu po dobu letních prázdnin:
pondělí 9 – 12 hod.
středa 9 – 12 hod.
Od 25.7.2022 do 5.8.2022 škola uzavřena.
Pracovní doba sekretariátu po dobu letních prázdnin:
pondělí 9 – 12 hod.
středa 9 – 12 hod.
Od 25.7.2022 do 5.8.2022 škola uzavřena.
Vážení rodiče,
dovolte, abychom Vás pozvali na třídní schůzky budoucích 1. ročníků.
Schůzky se budou konat 22.6.2022 od 15:30 hod.
Ve vestibulu školy budou vyvěšeny informace o zařazení jednotlivých žáků do tříd a číslo přidělené učebny.
Na programu schůzek bude mimo jiné:
Bude nutné vybrat některé poplatky (adaptační kurz apod.), prosím tedy, abyste měli připravenou hotovost cca 800 Kč.
Pokud byste se na schůzky nemohli dostavit osobně, je možné nechat se zastoupit jiným zletilým rodinným příslušníkem.
V případě, že se na schůzky vůbec nemůžete dostavit, dejte nám vědět.
Stejná zpráva byla odeslána i na emailovou adresu uvedenou v přihlášce. Pokud nedorazila, prosíme zkontrolujte spam.
Těšíme se na setkání s Vámi.
Dnes 6.6.2022 bylo ukončeno 2. kolo přijímacího řízení pro školní rok 2022/2023 na obory Dopravní prostředky 23-45-M/01 a Strojírenství 23-41-M/01
Informace k prodeji lístků na sekretariátu školy.
Střední průmyslová škola přijme do školní jídelny pomocnou sílu do kuchyně.
Nástup možný ihned.
Kontakt: +420 732 654 963
Počínaje dnem 22.11.2021 bude každé pondělí ráno probíhat testování žáků antigenními testy. Testování se netýká očkovaných žáků, dále žáků, kteří v posledních 180 dnech prodělali onemocnění covid-19, případně žáků, kteří doloží negativní výsledek testu provedeného v odběrovém místě (ne starší 24 hodin pro antigenní test a 72 hodin pro PCR test).
Všechy informace najdete v tomto dokumentu.
V případě pozitivního výsledku testu bude muset žák opustit školu. Neplnoletí žáci pouze v doprovodu rodičů nebo na základě jejich souhlasu. Doporučuji tedy rodičům neplnoletých testovaných žáků, pokud nebudou mít možnost nebo čas do školy dojít, aby písemný souhlas s opuštěním školy sepsali dopředu a dali ho svému dítěti s sebou do školy.
Ing. Václav Bohata, ředitel školy
V posledních dnech i na naší škole narůstá počet COVID-19 pozitivně testovaných žáků i učitelů. Všechny důležité informace byly a jsou zasílány žákům i rodičům e-mailem a zprávami ve Škole on Line. Intenzivně spolupracujeme s hygienickou stanicí, pomáháme s trasováním, řešíme neustálé změny rozvrhu a suplování. Situace se mění z hodiny na hodinu. Snažíme se zachovat výuku v nejvyšší možné míře, distanční výuka v kombinaci s klasickou výukou v současné situaci prakticky není možná.
Ve vedení školy jsme už na hranici svých možností, na četné otázky už nejsme schopni odpovídat. Všechny informace a odpovědi na časté otázky jsem již poslal všem rodičům i žákům.
Děkuji za pochopení.
Ing. Václav Bohata, ředitel školy
S platností od 1.11. 2021 je případné úplné zrušení stravování možné pouze osobně v kanceláři ŠJ na SPŠ MB. Oproti tomu bude vydáno „Potvrzení o ukončení stravování ve ŠJ SPŠ MB“.
Rušení stravy může učinit strávník nebo jeho zákonný zástupce.
Nový školní rok začíná dne 1. 9. 2021 od 7:55 hod. Žáci se sejdou ve svých kmenových učebnách. Seznamy učeben a žáků ve třídách budou vyvěšeny u hlavního vchodu do školy.
Nebude probíhat běžná výuka, pouze proběhne zahájení nového školního roku s třídními učiteli, a to cca do 8.45. Pro první ročníky cca do 10:00.
Všichni žáci mají automaticky přihlášeny obědy. Výdej obědů od 9:30 do 13:00.
Během srpna MZČR vydalo pro nás závazná nová hygienická opatření a doporučení.
Na začátku školního roku ve dnech 1. 9., 6. 9. a 9. 9. 2021 proběhne plošné testování všech žáků školy:
Ubytovaní, kteří nejsou studenty Střední průmyslové školy, Havlíčkova 456, Mladá Boleslav, jsou při nástupu povinni se prokázat negativním testem na onemocnění COVID 19 nebo platným certifikátem očkování.